FAQ BV1
Strona główna » FAQ
Czym jest FAQ?
FAQ to akronim od zwrotu "Frequently Asked Questions", który w tłumaczeniu na język polski oznacza "najczęściej zadawane pytania".
Pytania
Nasz analizator pozwala na wykonanie 16 badań, co czyni go wyjątkowym w porównaniu do konkurencyjnych urządzeń. Badania, które można wykonać przy pomocy naszego analizatora to: hsCRP&CRP; TSH; cTnl; HbA1c; NT-pro BNP; PSA; DD; B-HCG; FT3; FT4; T3; T4; PCT; IL-6; SAA. Nieustannie pracujemy na tym, aby doskonalić nasze produkty, dlatego już w najbliższej przyszłości planujemy ponad dwukrotnie zwiększyć ilość możliwych do wykonania badań.
Każdy test wymaga pobrania odpowiedniej ilości próbki, zgodnie z instrukcją użytkowania. Aby wynik badania był jak najbardziej dokladny, bardzo ważne jest, aby pobrać odpowiednią ilość badanej próbki.
W zależności od testu, można użyć próbki z krwi pełnej, surowicy lub osocza.
Tak, urządzenie przechowuje do 10 tysięcy wyników badań.
W pierwszej kolejności sprawdź, czy:
- do urządzenia został zainstalowany poprawny czip (zgodny z przeprowadzanym badaniem);
- pobrana została poprawna ilość próbki;
- pobrana została poprawna wielkość krwi z buforem;
- kasetka testowa została odpowiednio dosunięta;
- kasetka testowa została włożona poprawną stroną;
- kasetka testowa, z której korzystasz została otwarta nie wcześniej niż pół godziny przed wykonaniem badania;
Jeśli każdy z powyższych warunków został spełniony lub, mimo skorygowania któregoś z błędów, nadal nie można przeprowadzić badania, wykonaj autotest urządzenia. Jeżeli Twój problem w dalszym ciągu nie został rozwiązany, skontaktuj się z naszym przedstawicielem.
W pierwszej kolejności sprawdź, czy:
- do urządzenia został zainstalowany poprawny czip (zgodny z przeprowadzanym badaniem);
- pobrana została poprawna ilość próbki;
- pobrana została poprawna wielkość krwi z buforem;
- kasetka testowa została odpowiednio dosunięta;
- kasetka testowa została włożona poprawną stroną;
- kasetka testowa, z której korzystasz została otwarta nie wcześniej niż pół godziny przed wykonaniem badania;
Jeśli każdy z powyższych warunków został spełniony lub, mimo skorygowania któregoś z błędów, nadal nie można przeprowadzić badania, wykonaj autotest urządzenia. Jeżeli Twój problem w dalszym ciągu nie został rozwiązany, skontaktuj się z naszym przedstawicielem.